مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-11ورزشي

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در المپیک


در پایان جام زیلکوفسکی لهستان و مشخص شدن نتایج آزادکاران ایران در 3 وزن المپیکی 74، 97 و 125 کیلوگرم، 6 آزادکار ایران در المپیک توکیو مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان به پایان رسید و نمایندگان اوزان 74، 97 و125 کیلوگرم ایران در المپیک توکیو تقریبا مشخص شدند.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هدف نهایی کردن ترکیب تیم ملی در المپیک، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی، علی شعبانی و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم را عازم این رقابت ها کرد تا در نهایت با مشخص شدن 3 نماینده ایران در المپیک توکیو، پرونده انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در این رقابت ها بسته شود.

کار آسان حسین خانی برای کسب دوبنده تیم ملی در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی آزادکار جوان و با آتیه ایران که پیش از این رقابت ها و با توجه به کسب سهمیه المپیک، گزینه اصلی کادر فنی برای حضور در المپیک بود، در دومین مبارزه خود در جام زیلکوفسکی بر خلاف انتظارات به خادجی مراد گادجیف کشتی گیر نه چندان مطرح آذربایجانی که سال گذشته در رقابت های قهرمانی اروپا به عنوانی بهتر از دهمی نرسید 4 بر 2 باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در المپیک

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در المپیک