مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-11سياسي

دریاچه ارومیه باید به صورت واقعی نه نمایشی احیا شود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: احیای دریاچه ارومیه را باید از حالت نمایش درآورد تا احیای آن واقعی شود.

- ، حجت الاسلام سید ابراهیم عصر پنجشنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی با بیان اینکه دریاچه ارومیه از ذخایر ماست و احیای آن از دستورات جدی دولت کارآمد ما قرار دارد، افزود: موضوع دریاچه ارومیه یک مسئله منطقه ای نیست بلکه این دریاچه در سطح ملی و بین المللی مطرح است کارهای نمایشی برای احیای آن چاره ساز نیست باید زمینه احیای واقعی دریاچه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه از زحماتی که تاکنون برای احیای دریاچه کشیده شده قدردانی می کنیم، افزود: باید به این مسئله توجه کرد که ما مشکل آب و کمبود آب نداریم، مردم آذربایجان می فهمند احیای دریاچه در اثر نزولات آسمانی پر شده یا اقدامات اجرایی دولت، هر چند گاهی اوقات بارندگی و نزولات آسمانی کم بوده، اما مهمترین مسئله مدیریت آب است.

رییسی ادامه داد: باید با مدیریت درست برنامه ریزی کرد و طرح آبرسانی زیرسطحی را مورد بررسی و اجرا قرار داد، همان طرحی که ما در خراسان رضوی به همت آستان قدس رضوی به اجرا درآوردیم و در مصرف آب صرفه جوی شد و محصولات تولید نیز افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه ارومیه باید به صورت واقعی نه نمایشی احیا شود

دریاچه ارومیه باید به صورت واقعی نه نمایشی احیا شود