مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-11سياسي

آغاز جشن های دهه کرامت با گلباران حرم امام رضا (ع)


مراسم گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز جشن های دهه کرامت بعد از ظهر امروز جمعه 21 خرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس مراسم گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) همزمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز جشن های دهه کرامت بعد از ظهر امروز جمعه 21 خرداد ماه از ساعت 17 تا 19 در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.

سخنرانی شهاب مرادی و مدیحه سرایی بیوکافی این مراسم حضور بانوان و دختران مشهدی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار و در آن حجت الاسلام شهاب مرادی به سخنرانی خواهد پرداخت و ابوذر بیوکافی نیز مدیحه سرایی می کند.

در پایان نیز میثاق نامه بانوان با کریمه اهل بیت (س) قرائت خواهد شد.

این آیین با شکوه که هر ساله با حال و هوای معنوی در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در صحن جامع پیامبر اعظم (ص) برگزار می شد، امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور محدود زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) برگزار می شود.

تدارک 13 برنامه محوری برای دهه کرامت در حرم امام رضا (ع) به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس همزمان با آغاز دهه کرامت 13 برنامه محوری برای این ایام از سوی زنده و مستقیم از حرم پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشن های دهه کرامت با گلباران حرم امام رضا (ع)

آغاز جشن های دهه کرامت با گلباران حرم امام رضا (ع)