مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-11اقتصادي

سیگار و پوشاک قاچاق در صورت کشف، قطعا امحا می شوند


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از امحای سیگار و پوشاک قاچاق دارای حکم قطعی قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدعلی افتخاری در مکاتبه ای با مدیران استانی اعلام کرد سیگار و پوشاک قاچاق دارای حکم قطعی قضایی باید امحا شود.

وی گفت: وفق بند 58 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مبادی ورودی تا حمل و عرضه آن در بازار و در راستای اجرای مفاد ماده 3 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بنا به دستور معاون قضایی دادستان کل کشور در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته که همگی مقرر داشته اند سیگارهای مکشوفه قاچاق و پوشاک برند امحاء شود، به همه استان ها ابلاغ می شود همه اقلام مکشوفه قطعی سیگار و پوشاک برند دارای حکم قطعی، امحاء شود.

در متن این نامه آمده است: بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص امحاء کالای قاچاق که فرمودند در موضوع قاچاق بنده به مسئولین گفته ام که وقتی شما آن باند قاچاقچی را پیدا می کنید و آن جنس کلان قاچاق را که چند هزار تن وزن آن است وارد کشور می کنید، این جنس را جلوی چشم همه آتش بزنید.

اعلام کرد، وفق بند 58 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی ابلاغی از سوی معظم له در امر پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مبادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار و پوشاک قاچاق در صورت کشف، قطعا امحا می شوند

سیگار و پوشاک قاچاق در صورت کشف، قطعا امحا می شوند