مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-11سياسي

حضور در انتخابات وظیفه و تکلیف است


مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: در انتخابات، درس عمل به تکلیف بسیار مهم است نباید به دنبال نتیجه بود بلکه باید به وظیفه عمل کرد، از عللی که موجب می شود در وظیفه سستی بورزند این است که از روز نخست به دنبال نتیجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از شیراز، آیت الله علیرضا حدائق در گردهمایی مبلغین قرارگاه عمار، در جمع180 مبلغ خواهر و برادر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: سال ها قبل مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی را مطرح کردند که در واقع زندگی با زیست متفاوت است، زیست به معنای رشد نباتات و تولید مثل است.

وی اضافه کرد: آدم بودن و انسان زیستن مهم است، شخصی از امام صادق(ع) سوال کرد شما زندگی خود را بر چه اصولی استوار کرده اید، امام(ع) در پاسخ فرمود بر چهار اصل زندگی خود را استوار کردم که از جمله آن توکل به خداوند و وظیفه شناسی است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز فراموش کردن نظارت الهی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: هر جا خداوند از یادها رفته است مورد آسیب واقع شدیم، همچنین تاکنون به زندگی برنخورده ایم که دو طرف آن زندگی متدین باشند و از هم جدا شوند، در موضوع اقتصاد نیز این چنین است کسانی که خداوند را فراموش می کنند احتکار، دزدی، اجحاف، خیانت در امانت، دست درازی به بیت المال، تضییع حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات وظیفه و تکلیف است

حضور در انتخابات وظیفه و تکلیف است