مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-11اجتماعي

تالاب انزلی در حال خشک شدن


هم اکنون تالاب انزلی در حال خشک شدن است و بخش هایی از رود خانه های توریستی همجوار مانند سیاه درویشان واقع در شهر صومعه سرا خشک شدند - است و بخش هایی از رود خانه های توریستی همجوار مانند سیاه درویشان واقع در شهر صومعه سرا خشک شدند حال تالاب انزلی خوب نیست و با وجود خشکسالی، ساخت موج شکن غیر اصولی در ورودی تالاب و .

این تالاب رو به خشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، با وجود خشکسالی، ساخت موج شکن غیر اصولی در ورودی تالاب انزلی و سد سازی در سرچشمه ها این تالاب در معرض نابودی و ورود مار های غیر بومی در اطراف موج شکن جدید، زندگی مردمان بومی این منطقه را به خطر انداخته است.

هم اکنون تالاب انزلی در حال خشک شدن است و بخش هایی از رود خانه های توریستی همجوار مانند سیاه درویشان واقع در شهر صومعه سرا خشک شدند، در همین راستا با محمدرضا محبوب فر کارشناس محیط زیست گفتگو کردیم و او گفت: یکی از مهمترین علتهای تخریب تالاب انزلی به دلیل تصرف اراضی ملی در حریم تالاب است.

طی 10 سال اخیر شاهد پرونده های زیادی در جهت تخریب چند هکتاری تالاب به صورت زمین خواری، ساحل خواری، سد سازی بر سرچشمه ها، توسعه ی مناطق مسکونی، صنعتی و زمین های کشاورزی به اسم رفع محرومیت بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب انزلی در حال خشک شدن

تالاب انزلی در حال خشک شدن