مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-11سياسي

رییس هیات نظارت شوراها: قانون انتخابات شوراها اشکال جدی دارد


قانون انتخابات شوراها اشکالات جدی دارد و بعد از 5 دوره که انتخابات شوراها را برگزار کردیم، باید آسیب شناسی از شوراها صورت گیرد تا بتوانیم به کمک شورای نگهبان آنرا اصلاح کنیم.

- رییس هیات نظارت شوراها گفت: قانون انتخابات شوراها اشکالات جدی دارد و بعد از 5 دوره که انتخابات شوراها را برگزار کردیم، باید آسیب شناسی از شوراها صورت گیرد تا بتوانیم به کمک شورای نگهبان آنرا اصلاح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در گردهمایی عوامل انتخابات 1400 استان تهران که صبح امروز در مرکز همایش های بین المللی هتل ارم برگزار شد، گفت: اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و جمهوری اسلامی سیستمی است که بر پایه انتخابات بیان شده و این نشاندهنده حضور مردم در انتخابات است و سیستم منحصر به فرد در کل دنیاست.

وی افزود: انتخابات یک امر پذیرفته شده و نهادینه شده است که در انتخابات پیش رو 4 انتخابات خبرگان و مجلس و شوراها و ریاست جمهوری را در شهر تهران داریم.

نادری افزود: این انتخابات یک اهمیت ویژه تر دارد زیرا انتخابات ریاست جمهوری را در این انتخابات داریم.

البته همه انتخابات مهم بوده اما این انتخابات ویژه تر است زیرا ریل گذاری گام دوم انقلاب در بحث ریاست جمهوری از مسیر این انتخابات می گذرد و باید این انتخابات را جدی بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات نظارت شوراها: قانون انتخابات شوراها اشکال جدی دارد

رییس هیات نظارت شوراها: قانون انتخابات شوراها اشکال جدی دارد