مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-11سياسي

منتخبین مردم باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند


منتخبین مردم باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند و نباید پس از کسب آرا مردم را فراموش کنند و ارتباط بدون واسطه خود با مردم را قطع کنند.

- ، حجت الاسلام عادل خجسته پور شامگاه پنجشنبه در مراسم معرفی فهرست شورای وحدت استان مرکزی برای انتخابات شورای شهر اراک اظهار کرد: شناسایی و انتخاب افراد حاضر در لیست شورای شهر اراک براساس بررسی سوابق، بیان دیدگاه و برنامه ها و مصاحبه علمی از سوی این شورا انتخاب شده اند.

وی اوامه داد: شورای وحدت بدون هیچ چشمداشتی پای کار این افراد آمده است اما از آنجایی که احزاب و تشکلهای سیاسی باید پاسخگویی انتخاب و حمایت خود از افراد باشند وظیفه خود می دانیم پیگیر مطالبات شهر و شهروندان از منتخبین مردم در شورا باشیم.

رییس شورای وحدت استان مرکزی بیان کرد: انتظار داریم که نامزدهای حاضر در فهرست شورای وحدت از تلاش و مشورت با اهل فن دریغ نکنند و بخاطر مردم و حل مشکلات شهر تلاش و ایثار کنند چراکه امروز نگاه مردم و انتظارشان از مسئولان حل مشکلات و پیگیری گره گشایی از گرفتاری آنها است.

خجسته پور عنوان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند و نباید پس از کسب آرا مردم را فراموش کنند و ارتباط بدون واسطه خود با مردم را قطع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین مردم باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند

منتخبین مردم باید پاسخگویی را سر لوحه کار خویش قرار دهند