مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-11اقتصادي

کرمان توان تولید خودروی برقی را دارد/آغاز فاز نخست پتروشیمی کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کرمان توان تولید خودروی برقی کرمان را دارد و باید این موضوع به صورت جدی پیگیری شود زیرا نیاز کشور است و می توانیم صادرات را هم داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی، شورای معادن و جلسه هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صمت اظهار داشت: یک هزار میلیارد تومان برای انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان نیاز است و از وزیر صمت می خواهیم در تامین اعتبار مورد نیاز همراهی داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه مدیریت واحد در کشور لازم است، بیان کرد: تعهد نداشتن سیستم های اجرایی برای کارهایی که متولی دارد را در کشور شاهد هستیم که باید اصلاح شود.

زاهدی همچنین با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی کرمان مدتی معطل مانده بود، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز نخست پتروشیمی کرمان با پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: کرمان توان تولید خودروی برقی کرمان را دارد و باید این موضوع به صورت جدی پیگیری شود زیرا نیاز کشور است و می توانیم صادرات را هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان توان تولید خودروی برقی را دارد/آغاز فاز نخست پتروشیمی کرمان

کرمان توان تولید خودروی برقی را دارد/آغاز فاز نخست پتروشیمی کرمان