مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-11سياسي

سرمایه گذاران با پشتیبانی دستگاه قضا دلگرم شده اند/حذف امضاهای طلایی در وزارت صمت


وزیر صمت با اشاره به اینکه نمی خواهم حرف سیاسی بزنم، گفت: دستگاه قضا خیلی خوب کار کرده و پشت اقتصاد کشور قرار گرفته است بنابراین سرمایه گذار دلگرم شده است و اقتصاد کشور رشد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی، شورای معادن و جلسه هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان با درود به روح شهدا و سیدالشهدای شهیدان شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: استان کرمان با همدلی و همزبانی راهش را ادامه می دهد و آینده به دلایل خاصی که وجود داشت مداخلاتی در واین زارتخانه صورت گرفت و مشکلاتی برای فعالان این بخش ایجاد شد.

وزیر صمت اضافه کرد: در آبان ماه سال گذشته با محوریت و سماجت وزارت صمت شاهد این بودیم که برگشت اختیارات و اقتدار وزارت اتفاق افتاد و صادرکنندگانی که در راهروهای دادگاه التماس می کردند و یا حتی محکوم شدند، پرونده های شان به وزارت صمت برگشت.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: صادرکنندگان به عنوان افراد ممتاز تلقی می شوند و بر اساس فرهنگ دینی ما باید مجاهد اقتصادی باشند، اما در شرایطی قرار گرفتند که بعضی از صادرکنندگان بزرگ هم صحنه را خالی کرده بودند.

وی یادآور شد: امروز کارخانه ای نداریم که به علت نبود مواد اولیه تعطیل باشد و طی سه ماهه سال جاری رشد صادراتی در کشور 50 درصد نسبت به مدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران با پشتیبانی دستگاه قضا دلگرم شده اند/حذف امضاهای طلایی در وزارت صمت

سرمایه گذاران با پشتیبانی دستگاه قضا دلگرم شده اند/حذف امضاهای طلایی در وزارت صمت