مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-11اقتصادي

اعتبارات آبرسانی به شهرستان لامرد 300درصد افزایش یافت


مدیرعامل آبفای فارس از افزایش 300 درصدی اعتبارات آبرسانی به شهرستان لامرد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بوستانی ظهر جمعه در بازدید از بخش های پنجگانه شهرستان لامرد گفت: با حمایت مجلس شورای اسلامی برای مقابله با خشکسالی های اخیر، اعتبارات آب در شهرستانهای لامرد ومهر و استان فارس 300 درصد افزایش یافته است که با این افزایش اعتبار، می توان مشکلات کم آبی در بخش های پنجگانه شهرستان لامرد را مرتفع کرد.

وی گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی مناطق جنوبی فارس، یکی از راههای جلوگیری از کمبود مصرف، بهینه سازی مصرف آب شرب در شهرستانهای لامرد ومهر است که خانواده ها و بخش های صنعتی باید توجه ویژه داشته باشند.

همچنین سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بخش های علامرودشت، خیرگو و چاهورز در شهرستان لامرد مشکل جدی آب دارند که از اسفندماه گذشته موفق شدیم در کمیسیون عمران و درفصل تلفیق پیشنهادی را مطرح و به تصویب برسانیم و شهرستان لامرد هم به طرح آبرسانی جهرم و لارستان اضافه شد در بودجه 1400 نیز درج شد.

دکتر موسوی گفت: برای آبرسانی به این سه بخش از شهرستان لامرد اجازه تخصیص آب از سد سلمان فارسی داده شده است که ردیف بودجه ای دریافت آب آن نیز فراهم شده که در حال حاضر مطالعات آن انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات آبرسانی به شهرستان لامرد 300درصد افزایش یافت

اعتبارات آبرسانی به شهرستان لامرد 300درصد افزایش یافت