مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-11سياسي

گزارش ایسنا از مناظره جوادی حصار و ترقی


محمدصادق جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در یک مناظره پیرامون انتخابات 1400 و نظارت استصوابی شورای نگهبان بر انتخاب نامزدهای انتخابات به بحث و گفت وگو پرداختند.

- حمیدرضا ترقی در ابتدای این مناظره که شب گذشته برگزار شد، در خصوص اینکه برگزاری انتخابات می تواند چه فرصتی را برای نظام و پرورش استعدادها و ظرفیت های آن فرهم کند، اظهار کرد: انتخابات در ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی است و شاکله سیاسی آن مبتنی بر آرای مردم است.

انتخابات فرصت خوبی را فراهم آورده تا مردم هر دو سال یک بار بتوانند نمایندگان خود برای مجلس، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شورای شهر را برگزینند و از این طریق در اداره کشور مشارکت داشته باشند.

انتخابات فرصت جبران اشتباه انتخاب های گذشته است وی افزود: انتخابات فرصت تغییر، جبران اشتباهات و بررسی عملکرد منتخبین، نقد روش ها و سیاست هایی منتخبین قبلی، ارائه راهکار و برنامه های جدید، تحرک و تنش سیاسی و شناخت نخبگان و عناصر مفید و کارآمد برای جامعه است.

البته انتخابات فرصتی برای تعمیق شکاف‎های داخلی کشور، ایجاد اختلاف، دو قطبی کردن، تخریب چهره ها و فرصتی برای سیاه نمایی تلاش های انجام شده در کشور برای دشمن را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از مناظره جوادی حصار و ترقی

گزارش ایسنا از مناظره جوادی حصار و ترقی