مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-11سياسي

مردم با انتخاب فرد شایسته مدیران ناکارآمد را کنار بزنند


خطیب نماز جمعه ساوه شایسته گزینی را راه حل مشکلات دانست و گفت: مردم عزیز با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد شایسته، افراد فاسد و مدیران ناکارآمد را کنار بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه یکی از مصادیق بی تقوایی را بازی با آبروی افراد عنوان کرد و گفت: آبروی مردم، بهتر از مال آنها و حق الناس است و تخریب چهره مومن گناه کبیره به حساب می آید.

وی افزود: غیبت، تهمت، افشاگری ها، برچسب زدن ها و بدتر از آنها گزارش های خلاف که باعث هتک حرمت افراد می شود گناه بزرگی است که همه ما و بویژه در اخلاق انتخاباتی و نیز دستگاه های مسئول اطلاعاتی و امنیتی و قضایی باید مراعات کنیم.

  خطیب نماز جمعه ساوه با تاکید بر رعایت حرمت آبروی افراد در انتخابات بیان کرد: همیشه باید نسبت به آبروی مردم، حساس باشیم اما برخی بزنگاه ها مثل ایام انتخابات که با رقابت های انتخاباتی یا عقده های شخصی یا حجم زیاد کار و تعدد مراکز خبری باعث می شود پرده دری شود مثل بداخلاقی و برچسب زنی که در مناظرات انتخاباتی صورت گرفت و می گیرد.

  حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در رقابت های انتخاباتی باید یاد کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی کشور و مسئولان خدمتگزار آنان هستند، جمهوریت رکن نظام است که با حضور این جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با انتخاب فرد شایسته مدیران ناکارآمد را کنار بزنند

مردم با انتخاب فرد شایسته مدیران ناکارآمد را کنار بزنند