مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-11سياسي

کشور نیازمند رییس جمهوری معتقد به «ما می توانیم» است


نیاز کنونی کشور و خواسته عمومی مردم روی کارآمدن یک رییس جمهور کارآمد، با برنامه و کارنامه روشن، روحیه انقلابی، قاطعیت و قدرت جمع کنندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محسن ملک پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان با اشاره به تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم در انتخابات، گفت: برجسته سازی کلید واژه تحریم انتخابات توسط رسانه های غربی، القای دروغین مهندسی انتخابات، تسرّی ناکارآمدی مسئولان به نظام جمهوری اسلامی و  تلاش برای هراس افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی از جمله شگردهای دشمن در کاهش مشارکت مردم است.

خطیب نماز جمعه فارسان، القای تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهای انقلابی، فشار حداکثری در مجامع بین المللی و ایجاد دوقطبی دروغین از آزادی های سیاسی و اجتماعی و متهم کردن جبهه انقلاب به مخالفت با آزادی های فردی و اجتماعی را از دیگر تلاش های دشمن برای کاهش مشارکت عنوان کرد.

  وی ادامه داد: در مقابله با ترفندهای دشمن باید بدون ورود به پاسخ مستقیم از مطالبات اصلی مردم یعنی سختی معیشت و ناهماهنگی ها و ناکارآمدی های مسئولان و لزوم پاسخگویی آنان سخن گفت.

ملک پور اضافه کرد:کاندیداهای انقلابی نباید وارد واکنش های عصبی و پاسخگویی های فرصت سوز شوند و با اخلاق و متانت به فرافکنی ها پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند رییس جمهوری معتقد به «ما می توانیم» است

کشور نیازمند رییس جمهوری معتقد به «ما می توانیم» است