مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-11سياسي

حذف امضا های نکبت بار طلایی/ وزارت صمت مانعی برای سرمایه گذاری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علیرضا رزم حسینی ظهر جمعه در جلسه اقتصاد مقاومتی، شورای معادن و هم اندیشی با فعالین اقتصاد مقاومتی ضمن تشکر از همراهی نمایندگان استان، - علیرضا رزم حسینی ظهر جمعه در جلسه اقتصاد مقاومتی، شورای معادن و هم اندیشی با فعالین اقتصاد مقاومتی ضمن تشکر از همراهی نمایندگان استان، استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: وزارت صمت با داشتن 38 درصد جی دی پی یکی از وازرتخانه های مهم است که در دوران تحریم و کرونا مداخلاتی هم در این وزارتخانه صورت می گرفت و مشکلات برای فعالان این عرصه ایجاد شد که در ادامه مشکل برطرف شد.

وی با بیان این مطلب که کارخانه ای نمی بینید که فقط به خاطر مواد اولیه تعطیل باشد، بیان داشت: در همین سه ماه اخیر رشد صادراتی ما 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و شیب صادراتی کشور افزایش پیدا کرد.

گرانی کالا وجود دارد اما فراوانی کالا هم داریم وزیر صمت با اشاره به اینکه گرانی کالا وجود دارد اما فراوانی کالا را نیز داریم، بیان داشت: حجم نقدینگی کشور و نرخ چند برابری دلار عامل گرانی فعلی در کشور است.

وی با بیان این مطلب که جنوب کرمان به اندازه شمال کرمان معادن خواهد داشت و اکتشافات زیادی انجام خواهد شد، اظهار کرد: نباید پیرامون شرکت های بزرگ کشور، انسان های فقیر زندگی کنند نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضا های نکبت بار طلایی/ وزارت صمت مانعی برای سرمایه گذاری نیست

حذف امضا های نکبت بار طلایی/ وزارت صمت مانعی برای سرمایه گذاری نیست