مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-11سياسي

عبور از مقطع حساس فعلی نیاز به حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد


امام جمعه ابهر به مسئله بسیار مهم و حساس انتخابات اشاره کرد و گفت: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار گرفته ایم و برای عبور از این گردنه صعب العبور نیاز به حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه و آگاهانه و هوشیارانه داریم و اگر اندکی غفلت و یا اقدامی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 اشاره و اظهار کرد: کشاورزی از نظر اقتصادی، اجتماعی، سیاسی دارای اهمیت فوق العاده و از نظر اقتصادی با هزینه کم نسبت به سایر بخش ها درآمدزایی بالایی دارد به شرطی که با رعایت اصول علمی و فنی اقدام شود.

امام جمعه ابهر به مسئله بسیار مهم و حساس انتخابات اشاره و تصریح کرد: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار گرفته ایم و برای عبور از این گردنه صعب العبور نیاز به حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه و آگاهانه و هوشیارانه داریم و اگر اندکی غفلت و یا اقدامی ناآگاهانه داشته باشیم آینده بسیار بد و حسرت آوری را برای خود رقم زده و دشمنان اسلام را خوشحال کرده ایم.

وی با بیان اینکه رصد و تحلیل و بررسی رسانه های استکباری و پیاده نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنان در رسانه های داخلی حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از مقطع حساس فعلی نیاز به حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد

عبور از مقطع حساس فعلی نیاز به حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد