مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-11سياسي

ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی ترفند دشمن است


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمن از هر بهانه ای برای حمله به نهادها و ارزش های انقلابی استفاده می کند، گفت: ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی ترفند دشمن است.

- ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد، بیان کرد: آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ به دنبال فشار حداکثری بر ایران بود و با روی کار آمدن بایدن به دنبال مهار حداکثری است.

آیت الله فلاحتی، ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی را از ترفندهای دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات دانست و تصریح کرد: دشمن درصدد برجسته سازی تحریم ها، اعمال فشار و تحریف است و با القای مهندسی انتخابات به دنبال کاهش حضور مردم پای صندوق های رأی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر بهانه ای برای حمله به نهادها و ارزش های نظام استفاده می کند، اضافه کرد: شورای نگهبان معتمد رهبر معظم انقلاب است و مُر قانون عمل می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تاریک نشان دادن مسیر حرکت مردم ایران توسط دشمن اشاره کرد و گفت: هوشیاری و بیداری ملت ایران راهکار مقابله با نقشه های دشمن است ضمن اینکه مشکل کشور با تکیه به جوانان و توان داخلی برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی ترفند دشمن است

ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی ترفند دشمن است