مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-11سياسي

محرومیت سیستان و بلوچستان با ایجاد مناطق آزاد از بین خواهد رفت


منطقه آزاد سیستان در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد از اینرو استان دارای 2 منطقه آزاد خواهد بود و با کمک سایر استعدادهای پنهانش محرومیت آشکار منطقه از بین رفته و آینده درخشان برای آن رقم خواهد خورد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: منطقه آزاد سیستان در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد از اینرو استان دارای 2 منطقه آزاد خواهد بود و با کمک سایر استعدادهای پنهانش محرومیت آشکار منطقه از بین رفته و آینده درخشان برای آن رقم خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 21 خردادماه در حاشیه بازدید مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از پایانه مرزی میرجاوه افزود: سیستان و بلوچستان مرز رسمی با کشور پاکستان دارد و پاکستان به تنهایی از 14 همسایه دیگر کشورمان جمعیت بیشتر حدود 220 میلیونی دارد و وجود 2کشور پر جمعیت چین و هند در همسایگی آن و در کنارش زیرساخت راه آهن و بزرگراه هایی که دولت پاکستان در دست ساخت دارد ما را به 37 درصد جمعیت جهان نزدیک خواهد کرد.

وی افزود: بنابراین و با توجه به اهمیت کشور پاکستان با این کشور در چند سطح فعالیت اقتصادی انجام می دهیم ابتدا سطح ملی و فراملی که در قالب پایانه رسمی، منطقه آزاد ریمدان و منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه کار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت سیستان و بلوچستان با ایجاد مناطق آزاد از بین خواهد رفت

محرومیت سیستان و بلوچستان با ایجاد مناطق آزاد از بین خواهد رفت