مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-11سياسي

برنامه های جشن میلاد حضرت معصومه (س)/ آیین خطبه خوانی 8 صبح فردا


امشب شب میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است و حرم آن حضرت امشب و فردا غرق در نور و سرور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس اول ماه ذی القعده برابر است با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حرم آن حضرت امشب غرق در نور و سرور است.

حرم حضرت معصومه (س) طی روزهای اخیر گل آرایی و چراغانی شد و آیین گل آرایی ضریح نماز مغرب و عشاء هم ادامه دارد و آیین با شکوه خطبه خوانی فردا برگزار می شود.

ویژه برنامه شب میلاد بانوی کرامت جمعه 21 خردادماه بعد از نماز عشاء با اجرای سید مهدی تحویلدار، سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم مطهر دنبال خواهد شد.

اجرای تواشیح توسط گروه میعاد و مداحی سیدمهدی میرداماد و سیدرضا نریمانی از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود و این مراسم از شبکه های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه های اجتماعی پخش می شود.

همچنین برنامه جشن میلاد ویژه آذری زبان ها از ساعت 18 امروز با حضور حجت الاسلام هاشمی هشترودی و مداحی داود علیزاده و شهروز حبیبی برگزار می شود.

آیین خطبه خوانی حضرت معصومه (س) از ساعت 8 صبح فردا شنبه 22 خرداد ماه با سخنرانی حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی و مداحی عباس حیدر زاده و سیدمهدی میرداماد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جشن میلاد حضرت معصومه (س)/ آیین خطبه خوانی 8 صبح فردا

برنامه های جشن میلاد حضرت معصومه (س)/ آیین خطبه خوانی 8 صبح فردا