مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-11سياسي

امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه های انتخابات سالم هستند


امام جمعه دامغان با بیان اینکه نامزدها و طرفدارانشان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه های انتخابات سالم هستند.

- ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای این شهر ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: انتخابات مؤلفه های متعددی دارد که یکی از آنها ضرورت حضور پرشور مردم است.

وی با بیان اینکه دیگر مؤلفه انتخابات رقابت جوانمردانه بین نامزدها و طرفداران آنها است، گفت: امید آفرینی و رعایت اخلاق انتخاباتی دو مؤلفه مهم در زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و مردم است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه رسالت مردم در کنار مشارکت، انتخاب افراد صالح است، تاکید کرد: مردم در انتخاب اصلح کوشا باشند.

حسینیان با بیان اینکه مردم باید کسانی را انتخاب کنند که چه در ریاست جمهوری و چه در شورای شهر شایسته و خدمتگزار مردم باشند، ابراز داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید فردی را انتخاب کنیم که برنامه مدیریت خوبی را داشته و نیازها و کاستی ها را به خوبی بشناسند.

وی با بیان اینکه آحاد ملت باید با نگاه ملی در انتخابات حضور پرشور داشته باشند، تاکید کرد: دشمنان انتخابات را رصد می کنند لذا باید با حضور پرشور مردم ناامیدی را نصیب این دشمنان و بدخواهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه های انتخابات سالم هستند

امیدآفرینی و رعایت اخلاق مولفه های انتخابات سالم هستند