مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-11سياسي

آیت الله اعرافی:باید به فکر میلیون ها جوان باشیم


آیت الله اعرافی در دیدارهای مردمی خود با تأکید بر این نکته که نیاز به رویکرد جهادی و بن بست شکن وجود دارد، گفت: برای حل مشکلات باید تلاش کنیم تا جریان انقلابی و فرهنگ جهادی به روی کار بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به به نقل از آنا، امروز جمعی از نخبگان، فعالان و تشکل های اجتماعی با حضور در ستاد انتخاباتی آیت الله اعرافی با وی دیدار و دغدغه های خود را بیان کردند.

آیت الله اعرافی بعد از شنیدن دغدغه های این افراد خطاب به آن ها با بیان اینکه معتقد است روحانیت باید فدایی ملت باشد گفت: همه ما تلاش و کار می کنیم تا فدایی ملت باشیم.

وی ذات روحانیت را توأمان با فداکاری، جهاد و عشق خدمت در همه ابعاد دانست و افزود: سابقه روحانیت نشان داده که دارای این سابقه است.

آیت الله اعرافی نخبگان و فعالان اجتماعی را توصیه به مطالعه کتاب به رنگ صدر کرد و ادامه داد: این کتاب توسط همسر شهید سید محمدباقر صدر و خواهر امام موسی صدر هست به رشته تحریر درآمده است.

آقای صدر نابغه ای است که از 15 سالگی مجتهد مطلق بوده و در 22 و 23 سالگی کتاب های فلسفه وی دنیا را تکان داد.

آیت الله اعرافی اظهار کرد: کسی که کتاب به رنگ صدر را بخواند متوجه می شود که روحانیت یعنی چه! آقای صدر فضای درون گرای نجف را تغییر داد و برای انقلاب جان فشانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی:باید به فکر میلیون ها جوان باشیم

آیت الله اعرافی:باید به فکر میلیون ها جوان باشیم