مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-11سياسي

جنگ قدرت در بنرهای انتخاباتی شورای شهر اصفهان/حجم تبلیغات مردم را دلزده کرد


تبلیغات انتخاباتی با آغاز کار داوطلبان شورای شهر به میزانی افزایش پیدا کرده که دلزدگی شهروندان را به همراه داشته و شعارها و لیست های انتخاباتی نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

- ، گروه استان ها- تبلیغات در این یک هفته باقی مانده تا انتخابات به اوج خود رسیده و فضای شهری اصفهان حجم عظیم و عجیبی از بنر و پوسترهای رنگارنگ داوطلبان شورای شهر و ریاست جمهوری را در خود جای داده است که حتی درختان و تیربرق ها از پوسترهای تبلیغاتی در امان نبوده و یک دل زدگی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

از سویی دیگر نحوه تبلیغات و شعارهای انتخاباتی استفاده شده در سطح شهر مانند مافیا با رأی شهروندان از شهر اخراج می شود و با رأی ندادن شهروندان به شهر بازمی گردد با انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی روبرو شده که گویی در شورای شهر و شهرداری جنگ قدرت آغاز شده است.

جمله اول به انتخاب قرارگاه انتخاباتی گاوم دوم در بنرها قرار داده شده و جمله دوم توسط لیست شورای هماهنگی اصلاحات انتخاب شده است.

همچنین در این برهه تبلیغاتی شهرداری اصفهان دست به اقدام شایسته ای زده که بر اساس مطالبات مردمی و فعالان حقوق حیوانات، باغ وحش صفه اصفهان به نقاهتگاه و پناهگاه حیوانات تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ قدرت در بنرهای انتخاباتی شورای شهر اصفهان/حجم تبلیغات مردم را دلزده کرد

جنگ قدرت در بنرهای انتخاباتی شورای شهر اصفهان/حجم تبلیغات مردم را دلزده کرد