مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-11سياسي

دشمنان به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات هستند


همه دشمنان ما به دنبال کم رنگ شدن نقش مردم و حضور اندک در انتخابات هستند.

- ، حجت الاسلام علی صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه اکشنان گفت: دشمنان آن سوی مرزها به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رأی هستند و همه دستگاه های اطلاعاتی و رسانه ای خود را هم به میدان آورده اند اما حضور معنادار مردم در 28 خردادماه پای صندوق های رأی همه برنامه های آنها و معادله هایشان را برهم خواهد ریخت.

وی گفت: دشمنان به انتخابات 28 خرداد چشم دوخته اند تا مردمی که از روز اول در کنار امامین انقلاب و شهدا و مجاهدان و رزمندگان حضور داشتند وسختی ها و مشکلات را تحمل کرده اند را ناامید کنند اما مردم عزیز ایران اسلامی خطای برخی از افراد را پای نظام اسلامی نمی گذارند و در این انتخابات حضوری معنادار خواهند داشت.

حجت الاسلام صفری با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و روز دختر گفت: دختران مسلمان ما، از اول انقلاب و قبل از انقلاب تا به امروز سهم بسیار برجسته ای در استقرار نظام اسلامی و حاکمیت اسلام و دوران دفاع مقدس و ترویج و گسترش ارزش ها و فرهنگ نورانی اسلام داشتند و به الگویی برای همه جوامع اسلامی تبدیل شده اند.

امام جمعه اشکنان گفت: دختران مسلمان و با بصیرت ما خوب می دانند که زنان و دختران تحصیلکرده ای که در غرب و کشورهای غربی گروه گروه به آغوش اسلام وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات هستند

دشمنان به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات هستند