مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-11سياسي

نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره ها دستاوردهای نظام را بیان کنند


امام جمعه بناب با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره ها دستاوردهای نظام را بیان کنند، گفت: امروز جمهوری اسلامی بالاترین امانت در دست ما است.

- ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه مهم ترین تکلیف حفظ این امانت ارزشمند است؛ افزود: حفظ و حراست از نظام در شرایط فعلی از اهم واجبات نیز واجب تر است و حفظ و حراست این امانت برای هر فرد ایرانی واجب است.

وی تصریح کرد: امروز تمام شیاطین روی زمین و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در تلاشند با ایجاد جنگ روانی در جبهه مؤمنین و مسلمانان تفرقه ایجاد نموده و تا حد توان مردم را از حضور در پای صندوق های رأی دور کنند و با هجمه ای روانی و تبلیغاتی مردم را نسبت به انتخابات بی تفاوت و آنها را از رأی دادن دلسرد کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با انتقاد از اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی و مناظرات گفت: بنده حقیر متأثر و متأسفم که هیچیک از نامزدها از عظمت و دستاوردهای نظام چیزی نمی گویند و تنها به تخریب یکدیگر می پردازند.

مثل اینکه هیچیک از آنها آیات قرآن را قرائت ننموده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی بیان کرد: چرا حضرات از گفتن حقایق ترس و واهمه دارند؟! متأسفانه هتاکی و اهانت در این مناظرات به یک فرهنگ تبدیل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره ها دستاوردهای نظام را بیان کنند

نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره ها دستاوردهای نظام را بیان کنند