مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-11سياسي

اصلح بودن در حرف و وعده های پوچ نیست


اصلح بودن را نباید در حرف و وعده های پوچ دید بلکه باید کارنامه و رفتار افراد به درستی سنجیده و محاسبه شود.

- حجت الاسلام سید مهدی خضری امام جمعه موقت قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به هفته پایانی تبلیغات و نزدیک شدن به انتخابات حساس 28 خرداد اظهار کرد: دشمن با تمام ابزار و توان به دنبال اثرگذاری بر روی انتخابات و کاهش مشارکت مردم در این رویداد سرنوشت ساز است.

وی افزود: مردم قزوین همواره حضوری مهم، باشکوه و اثرگذار در پای صندوق های رأی داشته و بدون شک این بار نیز با شناخت حربه دشمن این توطئه بزرگ را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: هفته پیش رو هفته هوشیاری و آگاهی است و نیاز است در این هفته با هوشیاری و آگاهی نسبت به توطئه های دشمن به دنبال شکستی دوباره برای بدخواهان این ملت باشیم.

وی تأکید کرد: آتش سنگین فتنه بر روی مردم از طریق رسانه های دشمن آغاز شده و اگر در برابر این آتش عقبه و بمباران رسانه ای بیدار و آگاه نباشیم ضربه ای سخت و کاری را باید متحمل شویم.

حجت الاسلام خضری ادامه داد: ایجاد خط تفرقه، تخریب چهره های انقلاب و همچنین عدم مشارکت مردم در انتخابات سه حربه دشمن در هفته پیش رو است و نباید اجازه دهیم این حربه در روزهای نزدیک به انتخابات به نتیجه دلخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلح بودن در حرف و وعده های پوچ نیست

اصلح بودن در حرف و وعده های پوچ نیست