مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-11سياسي

توجه به بخش آب و خاک مغان موجب توسعه استان اردبیل در بخش کشاورزی خواهد شد


نماینده مردم شریف اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به بخش آب و خاک مغان به دلیل خاک ارزشمند و زرخیز آن موجب توسعه استان در بخش کشاورزی خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم شریف اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به بخش آب و خاک مغان به دلیل خاک ارزشمند و زرخیز آن موجب توسعه استان در بخش کشاورزی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در بازدید معاون رییس جمهور از شبکه آبیاری خداآفرین در استان اردبیل گفت: توجه به بخش آب و خاک مغان به دلیل خاک ارزشمند و زرخیز آن موجب توسعه استان در بخش کشاورزی خواهد بود و اتمام پروژه های بخش آب آرزوی دیرینه مردم منطقه است.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم شریف شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضرورت تکمیل طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین، تصریح کرد: اسکان عشایر منطقه، جلوگیری از مهاجرت مردم منطقه و افزایش درآمد مردم منطقه در سایه راه اندازی کامل شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین مقدور خواهد بود و تلاش های ارزنده شرکت آب منطقه ای استان و مدیران ارشد تلاشگرشان در این راه و حمایت های استاندار ساعی اردبیل و پشتیبانی های ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور شایسته قدردانی ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بخش آب و خاک مغان موجب توسعه استان اردبیل در بخش کشاورزی خواهد شد

توجه به بخش آب و خاک مغان موجب توسعه استان اردبیل در بخش کشاورزی خواهد شد