مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-11سياسي

نامزدهای شورا برنامه ها توانایی ها و ویژگی هایی خود را تبلیغ کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای شورای شهر ارومیه خود را با برنامه ها، توانایی ها و ویژگی هایی که دارند تبلیغ کنند.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه افزود: نامزدهای شورای شهر ارومیه خود را با برنامه ها، توانایی ها و ویژگی هایی که دارند تبلیغ کنند و اولویت کاری خود را خدمت به مردم قرار دهند و از تهمت و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آگاهی دهی به مردم در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح زمینه بروز مشکلات در جامعه را از بین می برد.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند با تبلیغات گسترده، مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند که این نقشه آنها همیشه با هوشیاری مردم با شکست روبرو می شود.

وی اظهار داشت: باید به این مسئله توجه کرد که دین اسلام بر حضور گسترده مردم در امور کلی جامعه تاکید دارد و این امر از همان ابتدای انقلاب مورد توجه بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان قصد دارند با کم رنگ کردن حضور مردم، اقتدار نظام را تضعیف کنند از این رو وظیفه همه مردم تبلیغ حضور گسترده در انتخابات است تا اقتدار و عزت نظام حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای شورا برنامه ها توانایی ها و ویژگی هایی خود را تبلیغ کنند

نامزدهای شورا برنامه ها توانایی ها و ویژگی هایی خود را تبلیغ کنند