مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-11حوادث

نجات 10 نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد


معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت آمیز آتش نشانان 4 ایستگاه توانستیم آتش سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت آمیز آتش نشانان 4 ایستگاه توانستیم آتش سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز 21 خردادماه، در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل منزلی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در مشهد و گرفتار شدن ساکنان، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفا، حریق، امداد و نجات ایستگاه 30،17،7،35 و نردبان پلتفرم آتش نشانی را به محل حادثه در بولوار اقدسیه در منطقه الهیه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در یک واحد آپارتمانی به متراژ 150 متر مربع در مجتمعی پنج طبقه مسکونی به وقوع پیوسته و دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مجتمع است که این اتفاق منجر به محبوسی ساکنان در داخل این منزل و طبقات بالایی این آپارتمان شده بود که بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران به دو گروه تقسیم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 10 نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد

نجات 10 نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد