مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-11اجتماعي

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری پیام نور اعلام شد/توزیع کارت از 29 خرداد


رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اعلام کرد که سی وششمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) این دانشگاه روز سه شنبه اول تیرماه سال 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای یزد، - رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اعلام کرد که سی وششمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) این دانشگاه روز سه شنبه اول تیرماه سال 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران و کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه حسینی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کارت ورود به جلسه برای متقاضیان شرکت در سی و ششمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از 29 خردادماه لغایت اول تیرماه سال 1400 توزیع می شود.

دکترحسینی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است، یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن 22458297-021 تماس حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری پیام نور اعلام شد/توزیع کارت از 29 خرداد

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری پیام نور اعلام شد/توزیع کارت از 29 خرداد