مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-11بين الملل

بیانیه مشترک پلوسی و رهبران دموکرات ها در محکومیت اظهارات ایلهان عمر


نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر اعضای گروه رهبران دموکرات این مجلس در یک بیانیه مشترک نادر، از اظهارنظرهای اخیر ایلهان عمر، - نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر اعضای گروه رهبران دموکرات این مجلس در یک بیانیه مشترک نادر، از اظهارنظرهای اخیر ایلهان عمر، نماینده دموکرات، که ظاهرا در آن آمریکا و رژیم صهیونیستی را همچون طالبان "جنایتکار" خوانده انتقاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، آنها در این بیانیه گفتند، معادل دانستن غلط آمریکا و اسراییل با گروه هایی دخیل در تروریسم همچون طالبان به تعصب دامن زده و پیشرفت به سمت آینده ای برخوردار از صلح و امنیت برای همه را تضعیف می کند.

این بیانیه همچنین از سوی استنی هویر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و چند تن دیگر امضا شده و ظاهرا ختم کلام در قبال مناقشه ای است که در روزهای اخیر از بابت اظهارات ایلهان عمر به راه افتاده این حزب را با تهدید اختلاف و چند دستگی مواجه ساخته است.

همچنین این بیانیه عنوان کرده که عقب نشینی ایلهان عمر از اظهاراتش را می پذیرد.

عمر که نخستین زن مسلمان انتخاب شده به نمایندگی کنگره آمریکاست، نخست این اظهار نظر مناقشه برانگیز خود را روز دوشنبه گذشته مطرح ساخت و در توییتی در ضمن انتشار یک ویدیو، آنتونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک پلوسی و رهبران دموکرات ها در محکومیت اظهارات ایلهان عمر

بیانیه مشترک پلوسی و رهبران دموکرات ها در محکومیت اظهارات ایلهان عمر