مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-11حوادث

نجات 10 نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد


معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: با تلاش موفقیت آمیز آتش نشانان 4 ایستگاه توانستیم آتش سوزی طبقه چهارم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار اقدسیه را مهار و ده نفر از ساکنان این آپارتمان را نجات دهیم.

آتشپاد دوم مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز 21 خردادماه، در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل منزلی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در مشهد و گرفتار شدن ساکنان، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفا، حریق، امداد و نجات ایستگاه 30،17،7،35 و نردبان پلتفرم آتش نشانی را به محل حادثه در بولوار اقدسیه در منطقه الهیه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در یک واحد آپارتمانی به متراژ 150 متر مربع در مجتمعی پنج طبقه مسکونی به وقوع پیوسته و دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مجتمع است که این اتفاق منجر به محبوسی ساکنان در داخل این منزل و طبقات بالایی این آپارتمان شده بود که بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران به دو گروه تقسیم شدند.

گروه اول ضمن نجات ساکنان 10 نفر از افراد حاضر در این مجموعه مسکونی که بین آن ها یک خانم دارای معلولیت نیز دیده می شد، را به محل امن منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار کامل آتش سوزی این منزل مسکونی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 10 نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد

نجات 10 نفر از آتش سوزی یک آپارتمان در مشهد