مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-11سياسي

لرستان نیازمند تحول جدی در حوزه زیرساخت است/ احصای مشکلات شهرستان ها


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: لرستان نیازمند تحول جدی در حوزه زیرساخت است گفت: مشکلات شهرستان های مختلف کشور را جمع آوری و احصا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی روز جمعه در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با اشاره به احصای مشکلات شهرستان های مختلف کشور اظهار داشت: چهار بار به مراکز استان ها و برخی شهرستان ها رفته ام و از نزدیک با برخی از مشکلات و معضلات مردم آشنا هستم.

زمینه تغییر و تحول آماده است وی با بیان اینکه یک درگاه و سایت اینترنتی را در این رابطه ایجاد و برای تک تک شهرستان ها مشکلات را احصا کرده ایم گفت: این امر یک تحقیق بیش از یک ساله است و مردم و نخبگان می توانند اینها را بر روی سایت ببینند و اگر مشکلات دیگری را هم داشتند می توان آنها را جایگزین کرد، این یک کار و تحقیق مفصل است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: همچنین یک کار و تحقیق نخبگانی هم از شهرستان ها جمع آوری کرده ایم، زمینه تغییر و تحول آماده است و این ما هستیم که باید دست به دست هم دهیم.

زاکانی در ادامه سخنان خود با اشاره به استان لرستان عنوان کرد: برای بنده توفیق بود که در ایام دفاع مقدس، در برخی عملیات ها در کنار رزمندگان غیور تیپ حضرت ابوالفضل (ع) که بعداً ارتقا پیدا کرد، شاهد بزرگی ها، عظمت ها و غیوری شما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند تحول جدی در حوزه زیرساخت است/ احصای مشکلات شهرستان ها

لرستان نیازمند تحول جدی در حوزه زیرساخت است/ احصای مشکلات شهرستان ها