مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-11سياسي

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم مردم عزیز همانند دوره های قبل یک حضور حماسی داشته باشند و بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم بزنند که این یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشور در انتخابات افزود: نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه ریزی پیشرفت و توسعه، فردی کارآمد و شایسته انتخاب کنند و همچنین در انتخابات شورای شهر و روستا به افرادی لایق، خدمتگزار، خوش سابقه، متدین و انقلابی رأی دهند.

وی عنوان کرد: فرد شایسته باید با ایمان، تقوا مدار و اخلاق گرا، مدیر، مدبر و کارآمد، عدالت خواه و فساد ستیز، مردمی و به دور از زندگی تجملی باشد.

صفایی بوشهری ادامه داد: فرد شایسته باید دارای روح امید به آینده و فعال، جوان گرا و داشتن روحیه استفاده از جوانان، ولایت مدار و در راستای اهداف نظام و رهبری فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند