مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-11سياسي

ارز 4200 تومانی باعث رانت شده است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل ما راه اندازی تولید، از بین بردن رانت ها و مشکل ما قطع ارز چهار هزار و 200 تومان که سبب رانت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محسن مهر علیزاده در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای مرکز زنجان پخش شد، بدون اسم بردن از استان زنجان و ظرفیت های این استان، گفت: مردم با انتخابشان خدمتگزاری را بر سر کار می آورند که این خدمتگزار بتواند به تمام معنا در خدمت مردم اش باشد.

وی افزود: تاسف بارتر از آن باید اعلام کنم که در کشوری زندگی می کنیم که با تمام نیت خیر خیلی از مسئولان متاسفانه دست ناپاکی، اختلاس، دزدی، فساد، دست یازیدن به بیت المال، فشار بر مردم و نیز تحمیل زندگی سخت بر مردم را در رویه های اجرایی خود برگزیده و چنان معیشت سختی را بر مردم فراهم آورده اند که امید مردم به آینده بسیار کمتر از آن چیزی است که باید باشد.

وی ادامه داد: انتظار از مردم این است که این بار با دقت مطالعه کنند و اینکه مشکل کشور ما امروز اقتصاد است، مشکل اقتصاد را کسی می تواند حل کند که مسایل اقتصادی را بفهمد و بار دیگر تکیه کردن بر یک فرد فرهنگی، نظامی، امنیتی و حقوقدان و به یک قضایی مسایل را حل نمی کند، این موارد را در گذشته دیده ایم من با کسی مخالفتی نمی کنم اما اگر مشکل امروز مشکل قلبی داریم باید به متخصص قلب مراجعه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 تومانی باعث رانت شده است

ارز 4200 تومانی باعث رانت شده است