مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-11سياسي

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دربیرجند


دادستان بیرجند با اشاره به تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان گفت: هرگونه تبلیغات از سوی کاندیداها خارج از موعد مقرر ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد صفر .

- حجت الاسلام علی نسایی امروز در گفت وگو با فارس از بیرجند،از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان نیز خبر داد و افزود: به این گونه تخلفات در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی حضور حداکثری آحاد مختلف مردم پای صندوق های رای را هدف اصلی برشمرد و گفت: مسئولان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت آماده کرده اند تا مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند و باز تمام نقشه های شوم آن ها را نقش بر آب کنند.

دادستان بیرجند با اعلام بی طرفی دستگاه قضایی در انتخابات اظهار کرد: دستگاه قضا در کنار دیگر دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی برای ایجاد عدالت، امنیت، سلامت و حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق های رای تلاش خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه تر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دربیرجند

تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی دربیرجند