مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-11سياسي

برنامه دولت ما برای آذربایجان غربی ایجاد اشتغال است


نامزد سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه دولت ما برای آذربایجان غربی، خدمت تمام مسئولان به مردم برای ایجاد اشتغال است تا فرصتی مغفول نماند.

- ، سعید جلیلی عصر جمعه در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دروازه اروپاست، افزود: این استان به دلیل همجواری با سه کشور خارجی به خصوص ترکیه، نزدیک ترین محل برای توسعه صادرات به اروپا است و باید از این فرصت بهره لازم را برد.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته به آذربایجان غربی سفر کردم و استانی با ظرفیت های فراوان و فرصت های بزرگی است و امکانات استان ها اگر به درستی مورد توجه قرار گیرند، موجب جهش می شود.

جلیلی افزود: جهش زمانی صورت می گیرد که در تمام شهرها و استان ها باشد و همجواری با سه کشور برای آذربایجان غربی فرصت بسیار بزرگ است، باید از ظرفیت همجواری استفاده کرد و افزایش صادرات داشت، زیرا لازمه جهش در تولید، جهش صادرات است.

آذربایجان غربی نزدیک ترین نقطه کشور برای توسعه صادرات به اروپاست نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازار کشورهای همسایه فرصت مناسبی را برای توسعه محصولات کشور به ویژه در بخش کشاورزی دارد و این استان در این حوزه پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت ما برای آذربایجان غربی ایجاد اشتغال است

برنامه دولت ما برای آذربایجان غربی ایجاد اشتغال است