مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 20:152021-06-11فرهنگي

9 فیلم دیگر به جشنواره کن اضافه شد+ فهرست نهایی


ما به حضور نت فلیکس و فیلم هایش در کن تمایل داریم و عدم حضور آنها در جشنواره از سوی ما نبوده بلکه آنها تمایلی به حضور در جشنواره کن ندارند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ علیرضا سپهوند: پس از لغو جشنواره کن 2020، این رویداد بین المللی فیلم حالا آماده آغاز فعالیت است: این رویداد پر زرق و برق بیش از 60 فیلم را به نمایش خواهد گذاشت که ماه آینده در جنوب فرانسه آغاز می شود، از حضور فیلم هایی شاخص با نامهایی شاخص تر چون گزارش فرانسوی و  روز پرچم از شان پِن هنرپیشه نامدار هالیوودی تا کارهای جذاب جدید از فیلمسازانی مانند شان بیکر و کوگونادا، جشنواره کن امسال با ره آوردی پر و پیمان به عرصه رقابت سینمای جهان در آغاز فصل جوایز آمده است.

البته طبق معمول جشنواره کن هنوز هم فیلم های دیگر می توانند به این رویداد مهم سینمایی بپیوندند و بر تعداد نام ها و فیلم های مهمترین جشنواره سینمایی فرانسه و اروپا افزوده شود.

امروز چند فیلم به بخش های مختلف جشنواره کن به شرح زیر اضافه شد: بخش نوعی نگاه من و برادرانم کارگردان یوهان مانکه از فرانسه بخش پرمیر گرداب کارگردان گسپر نوئه محصول مشترک آرژانتین و ایتالیا بخش اکران ویژه امشب تنهایی؟  کارگردان  وون شیپی از چین عشق من می ایوبیتا  کارگردان  نومی مرلان از فرانسه مهمانی بیل ماری کارگردان اندرو موسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 فیلم دیگر به جشنواره کن اضافه شد+ فهرست نهایی

9 فیلم دیگر به جشنواره کن اضافه شد+ فهرست نهایی