مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 00:102021-06-11فرهنگي

رونق در حوزه کتاب و کتابخوانی با طرح های فصلی فروش کتاب


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اجرای طرح های فصلی فروش کتاب در شش سال گذشته موجب ایجاد رونق در حوزه کتاب و کتابخوانی فارس شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اجرای طرح های فصلی فروش کتاب در شش سال گذشته موجب ایجاد رونق در حوزه کتاب و کتابخوانی فارس شده است.

صابر سهرابی درباره طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها گفت: اختصاص یارانه به مردم برای خریداری کتاب با هدف آشتی آن ها با حوزه ادب و فرهنگ است که در استان فارس نیز با توجه به این که از سال 1399 به عنوان پایتخت کتاب بود اجرای این طرح ها دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، او ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش عمده برنامه های کتاب و کتابخوانی ما در سطح استان به بستر فضای مجازی و اینترنت منتقل شده و اجرای این طرح نیز کمک زیادی به توسعه برنامه های کتابی می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به استقبال مردم از طرح های فصلی فروش کتاب طی سال های گذشته نیز توضیح داد: در شهر شیراز استقبال نسبت به سراسر کشور خوب و قابل توجه بود و امسال نیز با شروع ثبت نام بیش از 30 کتابفروشی در استان ثبت نام کرده اند و بخش عمده کتابفروشان برای اجرای طرح آمادگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق در حوزه کتاب و کتابخوانی با طرح های فصلی فروش کتاب

رونق در حوزه کتاب و کتابخوانی با طرح های فصلی فروش کتاب