مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-11اقتصادي

انتقاد روزنامه حامی دولت با شوخی تلخ روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه جهان صنعت (از روزنامه های حامی دولت) در واکنش به دستور های چند باره و فرمایشی آقای روحانی برای ممانعت از گرانی کالا منتشر کرد، - آقای روحانی گویا هیچ اطلاعی از گرانی های افسارگسیخته کالا های اساسی در بازار ندارد که در اواخر عمر دولتش، وزارت صمت را مأمور کرده تا با جدیت نسبت به کنترل قیمت ها و ممانعت از افزایش آن ها اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه جهان صنعت (از روزنامه های حامی دولت) در واکنش به دستور های چند باره و فرمایشی آقای روحانی برای ممانعت از گرانی کالا منتشر کرد، آن هم در شرایطی که دستگاه های دولتی برای چندین بار در سه ماه اخیر، دستور گرانی برخی کالا ها را صادر کرده اند.

جهان صنعت می نویسد: آقای روحانی در جلسه دیروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با تاکید بر اینکه افزایش قیمت کالا ها پذیرفتنی نیست، اعلام کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است با جدیت نسبت به کنترل قیمت ها و ممانعت از افزایش آن ها اقدام کند و مانع از فشار مضاعف به زندگی و معیشت مردم در شرایط کنونی اقتصادی شود.

این دستور روحانی از آنجا جای تأمل دارد که دیگر زمانی برای مدیریت بازار از سوی دولتمردان فعلی باقی نمانده و اگر مباحث معیشتی مردم واقعا برای دولت مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روزنامه حامی دولت با شوخی تلخ روحانی

انتقاد روزنامه حامی دولت با شوخی تلخ روحانی