مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-11بين الملل

دفاع فرمانده سابق ارتش اسراییل از برجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گادی آیزنکوت رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، طی سخنرانی در کالج نتانیا ضمن حمایت از احیای توافق برجام گفت: - فرمانده سابق ارتش اسراییل گفت: توافق هسته ای (برجام) به ما اجازه تمرکز روی دیگر جبهه ها را می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گادی آیزنکوت رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، طی سخنرانی در کالج نتانیا ضمن حمایت از احیای توافق برجام گفت: وجود این توافق باعث می شود که ارتش اسراییل بتواند منابع خود را به دیگر مشکلات امنیتی ضروری اختصاص دهد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، وی مدعی شد: اسراییل همواره باید نگران ابعاد ایران اتمی باشد و لازم است به صرف کردن انرژی گزاف برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم ادامه دهد.

براساس این گزارش، آیزنکوت که در زمان حضور خود در ستاد کل ارتش این رژیم، یکی از حامیان توافق هسته ای ایران بود، گفت: آن (توافق) به ما اجازه داد که میزان زیادی از منابع خود را به دیگر چیز ها اختصاص دهیم؛ تهدید های میدانی، توسعه چشمگیر روابط با متحدان، شروع کارزار علیه استقرار نظامی ایران.

توافق به ما اجازه داد منابع اصلی را برای حل پاره ای از مشکلات امنیتی در مرز های اسراییل اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع فرمانده سابق ارتش اسراییل از برجام

دفاع فرمانده سابق ارتش اسراییل از برجام