مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:152021-06-11سياسي

نامزدهای انتخابات؛ مواظب بوق های تبلیغاتی دشمنان باشید!


اکثر ملت ایران در مباحث مختلف خردمند، هوشیار و دقیق هستند؛ اما رسانه های بیگانه و بوق های تبلیغاتی دشمن آنقدر وسیع روی افکار جامعه کار می کنند که افرادی که قدرت تحلیل سیاسی و مدیریتی ندارند ممکن است تحت تأثیر این بوق های آلوده تبلیغاتی .

- نامزدهای انتخابات؛ مواظب بوق های تبلیغاتی دشمنان باشید! ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: اکثر ملت ایران در مباحث مختلف خردمند، هوشیار و دقیق هستند؛ اما رسانه های بیگانه و بوق های تبلیغاتی دشمن آنقدر وسیع روی افکار جامعه کار می کنند که افرادی که قدرت تحلیل سیاسی و مدیریتی ندارند ممکن است تحت تأثیر این بوق های آلوده تبلیغاتی دشمن و استکبار قرار بگیرند، به ویژه در فضای مجازی گاهی انقدر با شیوه های پیچیده تبلیغاتی را شروع می کنند که برای افرادی که نمی توانند ورود مستدل و تحلیل واقع بینانه داشته باشند مشتبه می کنند.

آیت الله احمد فرخ فال در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: کاندیدها در انتخابات وظیفه دارند که برنامه ها و روش های مدیریتی خود را برای اداره دولت در مقام اجرا بیان کنند؛ یعنی کاندیدها باید بگویند با چه سیاست و اصولی می خواهند قوه مجریه را در ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات؛ مواظب بوق های تبلیغاتی دشمنان باشید!

نامزدهای انتخابات؛ مواظب بوق های تبلیغاتی دشمنان باشید!