مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:202021-06-11اجتماعي

کودکان کار و مهارت آموزی!


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی از کودکان کار از ادامه تحصیل منصرف می شوند، گفت: به همین دلیل شرایطی برای دریافت آموزش های تخصصی مهارتی برایشان مهیا شده است و کودکان کار برای یادگیری آموزش ها به کلاس های فنی و حرفه ای هدایت می شوند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی از کودکان کار از ادامه تحصیل منصرف می شوند، گفت: به همین دلیل شرایطی برای دریافت آموزش های تخصصی مهارتی برایشان مهیا شده است و کودکان کار برای یادگیری آموزش ها به کلاس های فنی و حرفه ای هدایت می شوند.

اشرف عسگری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شیوع کرونا باعث افزایش تعداد کودکان کار در چهارمحال و بختیاری نشده است، اظهار کرد: تعداد کودکان کار در استان، 93 نفر است که از این تعداد 18 نفر دختر و 75 مورد پسر هستند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کودکان کار از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند، افزود: مرکز حمایتی کودک و خانواده به این کودکان خدمات تخصصی از جمله تشکیل پرونده، تعریف مددکار، مشاوره و پیگیری تحصیل را ارائه می دهد، البته کنترل تعدادی از کودکان کار از عهده کارکنان اورژانس اجتماعی خارج است و ممکن است این گروه از خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار و مهارت آموزی!

کودکان کار و مهارت آموزی!