مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-12اجتماعي

اجرایی شدن طرح استفاده از QR Code در وزارت آموزش و پرورش


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اجرایی شدن طرح استفاده از QR Code در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اظهارکرد: این طرح توسط یک معلم محمودآبادی برای نخستین بار در مدارس مازندران به اجرا درآمد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اجرایی شدن طرح استفاده از QR Code در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اظهارکرد: این طرح توسط یک معلم محمودآبادی برای نخستین بار در مدارس مازندران به اجرا درآمد.

علیرضا سعدی پور گفت: در این طرح، برای هر یک از مباحث درسی، فیلم آموزشی متناسب تولید گردیده و در سامانه رشد وزرات آموزش و پرورش قرار گرفته است و لینک آن محتوا بصورت QR Code در کتاب های درسی چاپ شده است.

دانش آموزان با اسکن روی هر یک از کیو آر کدهای درج شده در صفحات کتاب های درسی، میتواند از محتواهای تولید شده استفاده کنند که این میتواند در درک بهتر مفاهیم درسی به دانش اموزان کمک کننده باشد.

وی افزود: با انجام این طرح، دانش آموزان بغیر از متن کتاب و توضیحات معلم، از فیلم های آموزشی نیز بهره خواهند برد که این باعث افزایش محتوا های آموشی در کتاب درسی می گردد که این میتواند باعث تحول در سیستم آموزشی ایران گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در کشور این طرح توسط حامد نیک پی معلم ریاضی شهرستان محمودآباد و پژوهشگر برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن طرح استفاده از QR Code در وزارت آموزش و پرورش

اجرایی شدن طرح استفاده از QR Code در وزارت آموزش و پرورش