مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-12سياسي

انقلاب اسلامی حق رای را برای مردم احیاء کرد /خانه تکانی اصلاحات ضروری است


شاید مردم از عملکرد برخی اصلاح طلبان دلسرد باشند که برای گرفتن پست و مقام به تفکر اصلاح طلبی خود پشت پا زدند، اما از تفکر اصلاحات دلسرد نشده اند و لازم است اصلاحات خانه تکانی کند.

- ایسنا/ایلام داریوش قنبری گفت: شاید مردم از عملکرد برخی اصلاح طلبان دلسرد باشند که برای گرفتن پست و مقام به تفکر اصلاح طلبی خود پشت پا زدند، اما از تفکر اصلاحات دلسرد نشده اند و لازم است اصلاحات خانه تکانی کند.

داریوش قنبری، رییس ستاد همتی در مراسم افتتاحیه ستاد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مدتهاست که در ایران تقابل بین جریان اصولگرا و اصلاح طلب تبدیل به تقابل جریان خردگرا و خردگریز شده است.

وی جمهوریت نظام را رکن تفکیک ناپذیر نظام اسلامی عنوان کرد و گفت : حق رأی مهم ترین ابزار اعمال قدرت مردم ایران است که یک قرن برای دستیابی آن تلاش و مجاهدت شده و اگر در پسامشروطه این حق با استبداد رضاخانی از بین رفت اما با انقلاب اسلامی دوباره به مردم برگردانده شد و امروز نیز ما باید با حضور در میدان انتخابات از این حق رأی مردم در برابر جریان های خردگریز صیانت کنیم.

قنبری با بیان اینکه انتقاد به دولت های روحانی وارد است، تصریح کرد: بیکاری و فقر فزاینده و تورم افسارگسیخته نتیجه دخالت و عملکرد دولت های موازی با دولت مستقر است و بهترین راه برای ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حق رای را برای مردم احیاء کرد /خانه تکانی اصلاحات ضروری است

انقلاب اسلامی حق رای را برای مردم احیاء کرد /خانه تکانی اصلاحات ضروری است