مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-12سياسي

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مباحث و موضوعات این نقشه با محوریت مسائل فرهنگی، معضلات و آسیب های اجتماعی در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان به صورت تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و روستاها احصای و در این کارگروه بررسی می شود.

وی ادامه داد: پس از بررسی استانی این سند برای نقشه راه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصمیم نهایی و تعیین تکلیف به مرکز کشور ارسال می شود.

میرمحمدی از آمادگی همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی تاکید کرد و گفت: این سند آنقدر مهم و با اهمیت است که اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه را می طلبد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، این سند باید تا پایان شهریور ماه 1400 در استان آماده شده باشد تاکید کرد: تدوین برش استانی این سند، قطعاً یک ضرورت جدی برای نوآوری در بخش های فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: داشتن نقشه راهبردی برای پرداختن به ارزش های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با ناهنجاری ها، آسیب ها و معضلات اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد