مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-12اقتصادي

15 سامانه مراتع قشلاقی میامی پایش شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: پایش مراتع قشلاقی شهرستان در بیش از 15 سامانه به مساحت 100 هزار هکتار از مراتع شهرستان میامی در فصل قشلاق سال 99 صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمدعلی رضایی اظهار کرد: طرح پایش مراتع در راستای اصلاح، احیا و توسعه منابع طبیعی و مدیریت چرا و اجرای قوانین در دست اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حفظ، احیای مراتع و تقویت پوشش گیاهی از نظر کمی و کیفی به دلیل وضعیت تغییر اقلیم، کنترل پروانه چرا صادر شده و راستی آزمایی هر سامانه عرفی بر اساس کارت ممیزی، اخذ عوارض ناشی از تمدید و صدور پروانه چرای دام، حذف دامدارانی که بیش از سه سال بدون عذر موجه ترک دامداری کرده اند، در دستور کار قرار گرفته است.

وی از دیگر اهداف اجرای این طرح را بررسی اجرای طرح های مرتع داری و نظارت بر اجرای طرح و بازنگری آن ها براساس گزارش ناظر طرح با همکاری مشترک یگان حفاظت جهت راستی آزمایی بهره برداران مرتعی و کنترل ورود و خروج به موقع دام به مرتع عنوان کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی بیان کرد: در این طرح، مأموران یگان حفاظت و کارشناسان به مراتع اعزام و ضمن شمارش دام از نزدیک به بررسی وضعیت مراتع و اجرای طرح های مرتع داری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سامانه مراتع قشلاقی میامی پایش شد

15 سامانه مراتع قشلاقی میامی پایش شد