مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-12سياسي

تأیید صلاحیت 852 داوطلب انتخابات شوراها در سمیرم


معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سمیرم گفت: صلاحیت 852 نفر از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهری، روستایی و عشایری این شهرستان تأیید شد.

- علی رضا فخری زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: سمیرم شاخص ترین شهرستان عشایری و بزرگترین ییلاق ایل قشقایی در کشور محسوب می شود که 696 نفر نامزد انتخابات شورای روستاها و تیره های عشایری سمیرم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سمیرم افزود: 77 نفر از داوطلبان شورای شهر های سمیرم، ونک، حنا، کمه، بیده و فتح آباد تایید صلاحیت و 21 نفر نیز رد صلاحیت شدند که با توجه به حد نصاب تأیید شده ها، انتخابات شوراها در شهرهای سمیرم، کُمه، فتح آباد، حنا، بیده و ونک برگزار می شود.

وی تصریح کرد:  125 شعبه اخذ رای در انتخابات 28 خرداد جاری برای هر چهار بخش شهرستان سمیرم در نظر گرفته شده که 58 شعبه  رای گیری ثابت و 67 شعبه سیار است.

فخری زاده با اشاره به برپایی انتخابات در شش طایفه اصلی است که چهار طایفه آن در سمیرم حضور دارند و یک طایفه کشکولی بزرگ نیز به تعداد چند خانوار محدود در این شهرستان، ایام ییلاق خود را می گذرانند بیان کرد: شوراها 3 یا 5 نفره خواهند بود بنابراین برای تیره هایی که تعداد داوطلبان ثبت نامی کمتر بوده اند امکان رقابت وجود ندارد و آن تیره عشایری از داشتن شورا بی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 852 داوطلب انتخابات شوراها در سمیرم

تأیید صلاحیت 852 داوطلب انتخابات شوراها در سمیرم