مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-12فرهنگي

روایت های موسیقایی«برخط ماه و نوا » در روز دوم


دومین روز از برگزاری چهارمین دوره کنسرت های آنلاین «برخط ماه و نوا» با اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی و موسیقی کلاسیک توسط سه گروه فعال دراین حوزه ها از تالار رودکی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- دومین روز از برگزاری چهارمین دوره کنسرت های آنلاین برخط ماه و نوا با اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی و موسیقی کلاسیک توسط سه گروه فعال دراین حوزه ها از تالار رودکی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهارمین دوره کنسرت های آنلاین برخط ماه و نوا به صورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی برگزار شد.

در روز دوم اجراها، در ابتدا همایون پشتدار نوازنده کمانچه و بابک پیمانی نوازنده سازهای کوبه ای از لرستان روی صحنه رفتند و قطعات ضربی علی دوستی و رقص سه پا و دو پا را اجرا کردند.

این گروه سختی این اجرا را در نبود مخاطبان در سالن کنسرت عنوان کردند و نبود انرژی کافی از سوی مخاطبان را دلیل اصلی سخت بودن اجرا دانستند.

اجرای بخش دوم از روز دوم به گروهی سه نفره متشکل از فرمهر بیگلو و نرگس ناجی نوازنده ویولن و مطهر حسینی نوازنده پیانو اختصاص داشت و این گروه، قطعات آیینه در آیینه اثر آروو پارت و اپرایی از دمیتری شوستاکوویچ را اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های موسیقایی«برخط ماه و نوا » در روز دوم

روایت های موسیقایی«برخط ماه و نوا » در روز دوم