مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-12اقتصادي

افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از بهره برداری ایستگاه آب شیرین کن در شهر ده رییس مرکز بخش ایرندگان خاش خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از بهره برداری ایستگاه آب شیرین کن در شهر ده رییس مرکز بخش ایرندگان خاش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان، علیرضا قاسمی افزود: یک واحد آب شیرین کن به ظرفیت 50 متر مکعب در شبانه روز در شهر ده رییس مرکز بخش ایرندگان شهرستان خاش با حمایت شرکت آب و فاضلاب توسط بنیاد خیریه سپاس و بنیاد هاسب با حضور استاندار و فرماندارخاش افتتاح شد.

وی اعتبار هزینه شده توسط خیران را 320 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای آب آشامیدنی شهر ده رییس مرکز بخش ایرندگان آب شیرین کن ساخته شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ضمن اعلام حمایت، همراهی و همکاری با تمامی خیران فعال در حوزه آبرسانی و تقدیر از آنان بیان کرد: 60 روستا برای ساخت آب های کوچک مقیاس شناسایی اولیه شده اند.

قاسمی بیان داشت: هر فرد با مصرف بهینه می تواند حافظ و حامی منافع جمعی باشد و افراد جامعه با علم و اطمینان از اینکه هر رفتاری که به سود جامعه باشد به سود آنان نیز هست و هر کاری که زیانی به جامعه برساند به آن ها هم ضرر می رساند باید مسوولانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش

افتتاح ایستگاه آب شیرین کن در ایرندگان خاش