مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-12سياسي

راهکارهایی ساده برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات


تشکل های دغدغه مند و فعال در ایران می توانند با راهکارهایی همچون فعالیت در فضای مجازی، تولید تراکت با مضمون و محتوای ملی گرا و بومی، پشت ماشین نویسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده، خبرنگار و فعال رسانه ای گیلان در یادداشتی نوشت: از مهم ترین رکن و وجوه انتخابات در ویروس با موانعی روبرو شده است.

اگرچه گسترش شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا حماسه سیاسی انتخابات 28 خرداد را تحت تأثیر قرار داده و به نوعی تبلیغات حضوری و میدانی را برای نامزدهای انتخابات محدود کرده اما به حول قوه الهی به میدان آمدن تمام ظرفیت رسانه ملی، اصحاب جراید و مطبوعات به خوبی توانسته عیار نامزدهای انتخابات را بسنجد و مردم را به گزینه اصلح نزدیک کند.

اما علیرغم معرفی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همچنان مشارکت مردم پای صندوق های رأی یکی از دغدغه های دلسوزان نظام و حافظان امنیت این مرزوبوم هست که به نظر می رسد باید اسلوب و شیوه های خلاقانه توسط احزاب سیاسی، گروه های مردم نهاد، تشکل های انقلابی و جبهه عظیم مردمی موردتوجه قرار بگیرد.

نگارنده در ادامه یادداشت تلاش کرده تا فارغ از سوق دادن افکار عمومی به کاندیدای خاص، شیوه های نوآورانه و خلاقانه را برای افزایش مشارکت مردمی به صورت موردی تبیین و تشریح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی ساده برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات

راهکارهایی ساده برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات